• Bookmark

    Swimsuits For All

Ratings On Other Platforms

Trustpilot
1.3 / 5
Better Business Bureau
1 / 5
Corporate Values

Overview

Swimsuits For All has a consumer rating of 1.35 stars from 291 reviews indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Consumers complaining about Swimsuits For All most frequently mention customer service, gift card and tracking number problems.Swimsuits For All ranks 197th among Swimwear sites.

  • Service
    127
  • Value
    101
  • Shipping
    127
  • Returns
    97
  • Quality
    94

This company responds to reviews on average within 6 days

Positive reviews (last 12 months): 2.5%
Positive
3
Neutral
1
Negative
116
View ratings trends
12
See all photos

What reviewers want you to know

Positive highlights

No positive highlights yet

Critical highlights

  • Customer service department is a joke, the rep said he hates his job.
  • I can get a gift card in exchange for a return for free, but I never want to shop from this awful place again.
How would you rate Swimsuits For All?
Top Positive Review

“Update To Previous Review”

Cheryl G.
11/16/21

I really have absolutely no complaints. I ordered 2 suits & received them within 8 days. I had to return one of the suits because of poor workmanship but the other was fine. The process was easy & am happy to say that it I was advised today that they have received the suit and have refunded (less shipping) my account. Ordering anything on line anymore is a crap shoot as far as quality. There are no quality controls in China. But I am happy with the suit I got.

See positive reviews
Top Critical Review

“Ordered May 24, lost in mail”

Susannah L.
6/28/21

Ordered May 24. It "shipped" June 17 and they charged my credit card but the tracking number provided says USPS is still waiting for the package - that only the label was created. Customer Service said they can't do anything until 30 days has passed since shipment. So $66 out, and the vast majority of the summer without a swimsuit at BEST and most sizes are now out of stock. VERY UNHAPPY.

See critical reviews

Reviews (291)

Rating

Timeframe

Other

Reviews that mention popular keywords

customer service (105) gift card (31) credit card (24)
susannahl8
1 review
4 helpful votes
June 28th, 2021

Ordered May 24. It "shipped" June 17 and they charged my credit card but the tracking number provided says USPS is still waiting for the package - that only the label was created. Customer Service said they can't do anything until 30 days has passed since shipment. So $66 out, and the vast majority of the summer without a swimsuit at BEST and most sizes are now out of stock. VERY UNHAPPY.

Products used:
swimsuit

Service
Shipping
Returns
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.

tjl22
1 review
5 helpful votes
July 17th, 2020

I ordered the swimsuit shown below. Just tried it on. As you can see in the photo, the beige seam is showing. No matter how I adjust the swimsuit, the seam shows. It's almost like it's a bigger size than the suit! After reading the reviews (which I wish I'd read before ordering) I'm scared to return it since no one seems to get their money back and I'm not interested in a credit. No plans to order from them again.

samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

Hello TJ, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist. I'm very sorry for the poor experience and would like to help. Please email me your order number to social.media@fbbrands.com

cherylg529
1 review
0 helpful votes
November 16th, 2021

I really have absolutely no complaints. I ordered 2 suits & received them within 8 days. I had to return one of the suits because of poor workmanship but the other was fine. The process was easy & am happy to say that it I was advised today that they have received the suit and have refunded (less shipping) my account. Ordering anything on line anymore is a crap shoot as far as quality. There are no quality controls in China. But I am happy with the suit I got.

Products used:
One of two bathing suits ordered

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

Thank you for taking the time to review us, Cheryl! We are sorry to hear about the workmanship issue with one of your suits.

camryp
1 review
2 helpful votes
July 21st, 2021

Do not order from this website, swimsuits are cheaply made even when they cost you a fortune. Wires on mine were even sewn in, and the back wouldn't stay shut, even though it fit me properly. Horrible customer service, rude and untimely. The shipping service they use is crap and 1/2 of my packages never got to me and they still won't give me a refund. SO DISAPPOINTED!

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

Thank you for your review. We’re sorry to hear you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention.

sheris471
1 review
4 helpful votes
June 22nd, 2021
Verified purchase

Extremely disappointed in customer service after 3 calls today. I paid $33 for the fastest delivery because I need the suit for vacation and it hasn't even processed yet 3 days later. It's supposedly on hold waiting to confirm some information but nobody has called me to confirm anything and I just sat on hold today for 40 mins. Then I was told I can't even cancel the order yet SFA has my money! Ridiculous! I will never order through this company again, nor recommend to anyone. Shameful to take somebody's money and not refund it when asked when you haven't even processed the order yet.

Tip for consumers:
Don’t

Products used:
Haven’t received them yet, trying to cancel order now but they have my funds and order on hold so won’t even cancel.

Service
Shipping
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We appreciate you for expressing your concerns with us. We're so sorry that your experience with us fell short of your expectations. Your feedback will help us improve our previous performance.

beverlyb270
1 review
7 helpful votes
January 13th, 2020

In July of last year I purchased swimwear from Swimsuitsforall.com. The product didn't last even 6 months with the fabric being defective, even though I paid over $100 for the swimsuit. The company will not stand behind their product and keeps with their line that the product can only be returned or exchanged in the first 60 days after purchase. Stay away from the company! I wished I would have looked at reviews before purchasing from them.

margueritea11
1 review
0 helpful votes
July 4th, 2020

I bought three swimsuits - all size ten. They fit true to size, were adorable, and customer service was great. I did have to call because shipping took a bit longer than I anticipated. But, I know coronavirus has caused shipping issues for many companies and they were also short on employees due to the pandemic. I love my suits and I can't believe how many people have apparently had issues. I must be one of the lucky ones!

samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

Thank you for the kind words, Marguerite! We appreciate you shopping with us!
-Corinne, SwimsuitsForAll Customer Service Specialist

tb267
1 review
4 helpful votes
August 2nd, 2020

Save yourself the hassle and DO NOT purchase any swimsuits from this company. To start, sizing is incorrect and customer service is not accommodating at all to help you resolve the issue. I have tried to 'exchange' for different sizing and although with a 'return shipment number" saying it was delivered, they have conveniently lost it and kept my money. Also, I've have bathing suits literally FALL APART while putting the suit on for the first time. I've wasted a lot of money dealing with this company. Save yourself a huge headache and financial stress.

Tip for consumers:
Do not use this site. Save your money and go elsewhere.

Products used:
None. The items were defective and no refund or replacement.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

Hello TB, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist. I'm very sorry for the poor experience and would like to help. Please email me directly at social.media@fbbrands.com with your name and order numbers.

annat585
1 review
7 helpful votes
June 7th, 2021
Verified purchase

I should read all the review first before I bought a pair of swimsuit from this site. All the reviews are correct. The customer service George was horrible. He has no idea what customer service is all about. After reading all the review, i should not be expecting my order in a month or more. Summer vacation is over by then. DONT ORDER FROM THIS WEBSITE..

Tip for consumers:
Don’t order from this site.

Products used:
I have not received the product yet.

Service
Value
Shipping
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.

lisae796
1 review
9 helpful votes
February 11th, 2021

I ordered Ashley Graham executive bottoms and received high waisted briefs. Sent wrong item then told no return or refund that ladies is stealing. BEWARE unless you can afford to lose money or are happy with any item they decide to send!

Products used:
None the wrong item was sent completely useless

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
nikkif74
1 review
14 helpful votes
May 5th, 2021

I ordered 2 swim suits on 4/20/21 got an email the following day that my order was being processed and I would get a notification when it was shipped. I have sent emails asking when it will ship and no response. I leave on vacation in in a week and half. If you are not going to ship with in the time stayed on your website then update it! I spent over $100 on suits for vacation and highly doubtful I will receive them. Super disappointed, my sister-in-law had great luck with this company, me not so much!

samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We appreciate you for expressing your concerns with us. We're so sorry that your experience with us fell short of your expectations. Your feedback will help us improve our previous performance.

christym267
1 review
6 helpful votes
June 25th, 2021

I ordered my items the beginning of the month for an end of month vacation. It took them 3 weeks before they shipped my items. When I emailed asking for updates they didn't respond. When I called, I was just placed on hold. Now my order will arrive while I am already on vacation. If you want your items quickly, don't order from here! They don't care and their customer service is terrible!

Service
Value
Shipping
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.

kateb324
1 review
9 helpful votes
May 5th, 2021

Ordered 2 swimsuits 2 months ago. Took a month for order to arrive. Swimsuits didn't fit so initiated return to exchange for a different size. It's now another month later and they still haven't confirmed they received return, never mind processed return. Filled out contact form and received automated response that they are taking up to 10 days to process orders. That was 2 days ago. Still haven't heard from real person. Never again!

Tip for consumers:
Customer service is not existent - buyer beware

Products used:
swimsuits

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We set a high standard for ourselves, and we’re so sorry to hear this was not met in your interaction with our business.

abrahamm88
1 review
9 helpful votes
May 19th, 2021

Horrible experience, cheap product and even worse customer service... hold time forever, no help, do not respond to emails, phone calls or messages. Would never buy from here again. If I wanted Walmart quality I would have bought from them.

Tip for consumers:
horrible go somewhere else

Products used:
none going to trash

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We appreciate you for expressing your concerns with us. We're so sorry that your experience with us fell short of your expectations. Your feedback will help us improve our previous performance.

emilyp344
1 review
2 helpful votes
July 13th, 2020

I would rather go to 10 stores than ever pay a return fee of $9.99! How do you know off the suits will totally fit? Well you don't so this is how they screw you in case what your order doesn't work or you don't like it! Will never order from this company again

janetm1171
1 review
4 helpful votes
May 24th, 2021

Purchased from this site, wore the suit for less than 5 weeks. It completely faded & stretched so it can't be worn. They refuse to stand behind their product. Will not exchange or give credit. Do NOT recommend!

Tip for consumers:
Don’t purchase from here. Quality is poor.

Products used:
Seimsuit

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We appreciate you for expressing your concerns with us. We're so sorry that your experience with us fell short of your expectations. Your feedback will help us improve our previous performance.

lauram2158
1 review
2 helpful votes
July 22nd, 2021

I bought 2 pieces back in early May. Took forever to be shipped. I'm saying it took almost a month? Bottoms were fine but top ran small so I returned both pieces for an online credit. Still have no received anything. No notifications nothing. When I check return status it says returned outside return policy or something like that. So we're going into August and out 65$. Can't get through to customer service. So it takes forever to get your order but when you have to return they still take their time.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this does not happen again.

mj539
1 review
0 helpful votes
June 10th, 2021
• Updated review

Received my order the very next day after posting my rant. Overall I am pleased with the look & fit of my purchase.

Products used:
Swimsuits tops and swim shorts

Service
Value
Shipping
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We're happy to hear your order arrived! We hope you enjoy your items.

NEVER AGAIN
June 8th, 2021
• Previous review

Placed my order almost a month ago & it's still a no show! CS was polite but useless for an explanation causing the delay. According to tracking my package has been sitting in the same shipping center that's only 3 hours away from me for over a week now! Never again SFA, never again will I order anything from you.

Tip for consumers:
Order only if you're not in a hurry to receive it.

Products used:
NONE Package NEVER RECEIVED

Service
Shipping
lisab2537
1 review
10 helpful votes
May 12th, 2021
Verified purchase

Do not buy from them. They charge to return items even if it says free returns. I also got hung up on

Tip for consumers:
DO NOT BUY FTOM THEM
LONG WAIT TIMES TO TALK TO AGENT
POOR SERVICE

Products used:
Their site says free returns but they charge 9.99.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention.

teresan89
1 review
11 helpful votes
March 19th, 2020

Paid $80 for 2 tops and 1 bottom. When I received I could see poor quality as soon as I opened so put back in original bags and returned, paying $13 in postage as I wanted my money back not a credit.
I received a credit of $13 and when I questioned they said both tops were being returned to me because they were worn or missing tags. Read all the reviews online including Better Business bureau site, they do this to everyone who asks for their money back! Total RIP OFF!

samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

Hi Teresa, my name is Corinne; I am a Customer Service Specialist with SwimsuitsForAll. I am very sorry for this issue you experienced with your return and I'd like to help. Please email me directly to: social.media@fbbrands.com with your last name and order number.

victoriab572
1 review
5 helpful votes
April 22nd, 2021

Ok this is the second time I have tried to order with this company. First time nothing fit right, returned the items, no refund, just store credit. Fine, I did actually find a cover up that worked out well for me. Second order, two weeks, still not shipped. I tried to cancel the order and get a refund but it was a no go. No discount, nothing. Still waiting on a swimsuit. I can't image ordering from them again. I'm usually very patient but this is ridiculous. I hope the suit actually fits when it gets here or I'm stuck with it or something else disappointing from this company.

Tip for consumers:
If you don't mind a gamble you might get something good but I have had little help

Products used:
Only one thing: a swim cover up, I have ordered 2 suits that did not fit well and were returned. I have one swim bottom that is ok but frankly my swim bottom from Forever 21 is more comfortable.

samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

Hi Victoria, We apologize for the delay in processing orders. We are experiencing historically high volumes of orders and are working as fast as possible to get the packages to our customers in a timely manner.
Customer Service Analyst

debbiec747
1 review
1 helpful vote
September 6th, 2021

TERRIBLE COMPANY! They send out great codes, you order and the next day is an even better code. You call to ask for the free shipping now offered and all they say is you can return the order once you get it. That doesn't help refund the $20 shipping fee! A supervisor wouldn't even give me the courtesy of speaking with me after I asked 6 times. Very poor customer service. I'll never order from them again.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this does not happen again.

taras366
1 review
0 helpful votes
June 18th, 2021

I've placed a few orders with this website and before I ever hit "place order" I read the shipping guidelines. If you don't pay for expedited shipping, the standard shipping states it can take anywhere from 7-14 days. I've also read on the website that due to some other issues, shipping may take longer. I always pay extra for expedited shipping and have had ZERO issues with my order arriving when I need it. Take notes ladies, if you're expecting your order to arrive in a certain time frame and you don't pay for the shipping for it, it's not the companies fault.

Service
Value
Shipping
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

We appreciate you taking the time to review our site, and are glad you are enjoying your items!

mariaf973
1 review
1 helpful vote
August 10th, 2021

Horrible experience! My free shipping code did not apply to my order. I called immediately & spoke to Jay Ray who told me to send back my order & place a new one with a code that worked & he would refund my full order including shipping. I've spent hours on the phone trying to get my refund & waiting for a "mgr" to call me back. Still waiting. I will never order from this company again. Their shipping is awful. It takes weeks for an order to arrive. In this day & age that is unexceptable.

Tip for consumers:
Not to order from this company. Horrible shipping & a manager is never available. Call backs never happen

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience and will strive to do better.

erical273
1 review
10 helpful votes
May 18th, 2021

Horrible, horrible customer service! Do NOT order from this company! Week four and my order has still not shipped, they refuse to issue a refund, and refuse to tell me when I'll receive my order. Then, they tell me when I eventually get my order, I won't be reimbursed for shipping. And now I was just notified my order is on backorder. This is all a joke! Second day in a row attempting to talk to a manager and still on hold after an hour and 36 minutes.

Products used:
Never received order

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
samantham35
Magali R. – Swimsuits For All Rep

Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience. We’ll strive to do better.

Q&A (6)

Answer:

Same thing happened to me! If you used their return shipping labels, they will charge you at least $10 for shipping before they credit your card. I thought the return shipping was free since they charged me $20 to ship the first time! Total scam! Never do business with these yahoos!

By Julie D.
Answer:

4 weeks for me! Grrrrr I have not received responses to my email inquiries. I counted on this suit to take on a vacation. If you read the reviews you see that they are terrible. I wish I had read the reviews before I ordered.

By Mary L.
Answer:

You have to take it up with your credit card company to get refund for the rip off. I ordered my suit 4 weeks ago and have not received it. I will be taking it up with the credit card that I used to purchase the suit. You cannot be charged for something you did not receive.

By Mary L.
Answer:

Send a PRINTED LETTER WITH BLUE INK SIGNATURE, send SIGNATURE REQUIRED VIA UPS OR POST OFFICE to the corporate address on web site. THIS STARTS A LEGAL FILE! Emails do not! Just give facts, order date, items ordered, customer service conversations (or lack of) and then circumstance. Leave out emotional stuff. Ok to state frustration. Make at least 3 copies of your letter for legal file. Make sure all your contact info is included, except email. Request all responses by mail. Good luck

By Julie D.

Can’t see your question? Ask to get answers from the Swimsuits For All staff and other customers.

Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Sitejabber for Business

Gain trust and grow your business with customer reviews

About the business

Women's swimsuits in sizes 4 & up. We make shopping for swimwear as fun as being in one. Save at swimsuitsforall today!

Company Representative

samantham35
Magali R.
Typically responds within 6 days

How do I know I can trust these reviews about Swimsuits For All?

  • Sitejabber’s sole mission is to increase online transparency for consumers and businesses
  • Sitejabber has helped over 100M consumers make better purchasing decisions online
  • Suspicious reviews are flagged by our algorithms, moderators, and community members

See reviews as you browse with our Chrome extension

1.4
290 reviews
Have a question about Swimsuits For All?

Related articles and tips

6 Prom Dress Disasters

Prom season is here, and you deserve to look and feel amazing for your big party! Whether you are attending prom for the first... read more